Biografija
Damir Filipović radio je u Končaru – Institutu za elektrotehniku 1989. i 1990. godine kao sistemski inženjer za pogone dizala. 1991. godine postao je znanstveni novak za elektromotorne pogone na Fakultetu elektrotehnike i računarstva (FER) u Zagrebu, a 1993. godine napredovao je u znanstvenog istraživača pri istoj instituciji. 1994. Damir je dobio stipendiju za znanstvena istraživanja pri Tehničkom sveučilištu u Münchenu. OD 1998. do 2012. radio je za MTU Aero Engines u Münchenu kao sustavni i softverski razvojni inženjer, kao i voditelj projekata, a vodio je projekte poput “More intelligent engine” te “Smart compressor”. Radio je i na razvoju europskih projekata za Eurofighter, Eurocopter i Aurbus A400M. 2007. godine Damir je vodio razvoj upravljačkog sklopa spremnika vodika za BMW-ova vozila na hibridni pogon. Iste godine napustio je tvrtku kako bi radio na trogodišnjem poslu za Europrop Int. u Madridu, gdje je radio kao upravitelj integracije CMS-a (Control and Monitoring System) za turbo-prop TP400D avione i Airbus A400M. U razdoblju između 2013. i 2017. radio je za AES (Aerospace Embedded Solutions) u Münchenu na raznim projektima za razvoj softvera za klijente iz područja aeronautike i zračnog prometa. 2017. godine Damir se pridružio tvrtki Siemens AG kroz zajednički projekt s Airbusom, te za njih razvija električne i hibridne pogonske sustave za buduće letjelice.